Fick äntligen träffa min älskling

 
 
◀︎ Morgonen idag var inte alls lika mysig som igår, haha, var otroligt trött, fick stressa som sjutton och missade bussen. Men alla dagar kan inte vara bra!
 
Efter skolan så åkte jag in till söder och träffade min älskling. Så skönt att äntligen få träffa honom!
Vi kollade på worlds cheapest people och skrattade så otroligt mycket! Folk gör så konstiga saker för att spara pengar alltså, helt sjukt!
 
Nu har jag äntligen kommit hem och sitter och kollar på marco polo med Micke, ska alldeles strax äta middag med min fina familj och sen kanske dra ut, vi får se om jag orkar. Känner faktist mer för en hemma kväll.
 
Vad ska ni göra i helgen? Kram. ►

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback